2011. április 24., vasárnap

Első fejezet-Petrova vér

Egy legenda szerint 600 éve egy azték sámán városát ellepték a vámpírok és vérfarkasok.Ekkor ez az azték sámán elátkozta őket,ez által a vámpírok csak éjszaka tudtak mászkálni és a vérfarkasok csak teliholdkor tudnak átváltozni.Ezt az átkot egy véráldozattal pecsételték meg.A történet itt kezdődik.

1492,Bulgária
(Ruby szemszöge)
Egy idegen helyen ébredtem,mire egy gyönyörű szőke hajú nő sétált be az ajtón.
-Ki vagy te?-kérdeztem rekedtem.
-Rose vagyok.Ne félj tőlem.Segíteni akarok!-mondta miközben odahajolt hozzám.
-Mi történt velem?
-Csak mindent sorjával.Majd mindent elmagyarázok.

1565,Franciaország

Rose-al éppen egy völgyben sétáltunk éjszaka.Megláttunk egy idegen férfi alakot és egymásra néztünk.
-Szerinted ki lehet?-kérdezte Rose.Megráztam a fejemet jelezve,hogy nem tudom.Az idegen alak elindult felénk.Mikor közelebb ért az arca tisztán kivehető volt.Jellegzetes arc csontok,de amin igazán megakadt a tekintetem az a szeme volt.Fekete volt mint az éjszaka.
-Mit csinál két csinos hölgy kint az éjszaka közepén?-a hangja érdes volt de lágy is.
-Ugyan ezt kérdezhetnénk mi is magától.-szólaltam meg.
-Folt vagyok.-mutatkozott be a férfi.Még csak akkor tűnt fel,hogy az alak félmeztelen.
-Mi vagy te?-kérdeztem közelebb lépve hozzá.A teste forróságot árasztott.
-Hát biztos,hogy nem az amik ti vagytok.
-Akkor mi?-Folt még közelebb lépett hozzám.
-Az ördög egyik ivadéka.-a lehelete ugyan olyan forró volt mint a teste közelsége.
-Ezzel engem nem rémiszt meg uram.-mondtam neki.Egy féloldalas mosoly kunkorodott az ajkára amitől az alig dobogó szívem is megállni készült.
-Ruby mennünk kéne.-szólt oda nekem Rose.
-Egy pillanat Rose.Egy pillanat.Ha nem vámpír vagy,és azt mondtad,hogy az ördög ivadéka vagy akkor démon vagy vagy bukott angyal?
-Milyen jól ismered ezeket a lényeket.Amúgy pedig a második.
-Vadászom rájuk.Minden lényre.
-Rám is?-kérdezte az a szexi féloldalas mosoly mellet.
-Azt meglátjuk.Velünk tartanál a házunkhoz?-kérdeztem,mire Rose felszisszent.
-Te teljesen megörültél?-fogta meg a kezemet Rose.Nyugi.Olvastam a gondolataiban.Nem árt nekünk vagy ha igen meg tudom ölni.Küldtem Rose-nak a gondolatot.Az egyik áldás az volt bennem,hogy minden lénytől átvetten a képességeit.
-Szívesen veletek tartanék.

Coldwater-napjainkban.
[Ruby]
Folt biliárdozott szokásához híven én pedig néztem szokásomhoz híven.
-Tudod min gondolkoztam?-kérdezte tőlem.
-Tudnom kéne?
-Azon,hogy elkezdhetnénk iskolába járni.-fordult felém.Majdnem tátva maradt a szám.
-Mire készülsz?-kérdeztem tőle és közelebb léptem.
-Ugye tudod mit kell tennem,hogy visszakapjam a szárnyaim?
-Igen tudom.De mért kellenek neked szárnyak?
-Tudod,hogy nem a szárny a lényeg!Hanem...
-Hanem az érzések.-vágtam közbe.Folt-ban az volt az egyetlen hiba,hogy ha hozzáért valaki nem érezte.Csak érzemeket érzet(düh,szerelem stb.-szerk.)-És mégis mit akarsz csinálni?Megölni szegény lányt?
-Te mit tennél a helyemben?

1983 november 3.-Atlanta
[Ruby]
Reggel mikor felkeltem kimentem a reggeli újságért mint minden reggel.Visszamentem a házba,leültem a kanapéra és elkezdtem olvasni az újságot.A címlapon megakadt a szemem."Halálos tűz baleset Lawrence-ben!" Azonnal elkezdtem olvasni a cikket.Sokkot kaptam,felpattantam a kanapéról és oda szaladtam a konyhában ülő Trevor-hoz.
-Ezt nézd!-dugtam oda az orra alá az újságot.Ő is elolvasta a cikket majd felnézet rám.
-Nos igen tragikus.-mondta.Majdnem tátva maradt a szám de uralkodtam magamon.
-"Tragikus"?! Ennyi?
-Mért mit kéne mondanom?
-Ez az ügy csak nekem bűzlik?
-Hogy érted?
-Nézd már meg a képeket!A ház egyik szobája van csak kiégve.És a család!Winchesterék! A látomásaim.Pár napja ugyan ezt láttam.Mary Winchester aki bentégett a tűzben.Jhon Winchester és a gyerekek a négy éves Dean és a fél éves Sammy Winchester.Ugyan ezt láttam Trevor!Az anya bentégett a szobában de nem akárhogy! A plafonra szegezve!-a mondandóm végére már ordítottam.
-Nyugalom! Csak sokkolt az egész!-csitított Trevor.
-Igen sokkolt de nem érted?Az a rohadék démon tönkretette egy család életét! Jhon és a gyerekek ezért lesznek vadászok!-ordítottam.-A pici Sammy-nek nem lesz anyja!Normális gyerek kora!
-Ha tudtál róla mért nem akadályoztad meg?-kérdezte.Ettől csak mégjobban felháborodtam de tudtam,hogy igaza van.Láttam ezt az egészet de azt nem tudtam,hogy meg fog történni.
-Azért mert azt hittem,hogy csak egy hülyeség.De ez halálosan komoly Trevor!Sam Winchester-ben démon vér van.
-És most mit akarsz csinálni?
-Megkeresni azt a rohadékot és meggyilkolni.
-A kissrácot?De ő még csak fél éves!
-Dehogy a kissrácot!A démont.
-És tudod,hogy néz ki?Hol találod?
-Csak azt tudom,hogy sárga színű a szeme.De addig keresem amí meg nem találom és meg nem ölöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése