2011. július 16., szombat

4.fejezet

A legjobb barátnőmnek ajánlom ezt a fejezetet aki segített a megírásában! Figyelem van benne egy kicsit túlfűtött rész is úgyhogy aki nem akarja azt elolvasni akkor...ne tegye :D

(Ruby szemszöge)
Mikor megérkeztem két gorilla méretű testőr állt kint.Elindultam a ház felé mire megállítottak.
-Hölgyem csak úgy nem mehet be.-mondta az egyik gorilla.Megforgattam a szemeimet és előmutattam a fogaimat.
-Ruby Petrova vagyok így sem?-néztem rájuk.A pasas elengedte a kezemet én pedig visszahúztam a fogaimat.Beléptem a villába ami nem csak kívül hanem belül is gyönyörű volt.Egy folyosón sétáltam amikor egy recepciós pult szerű asztalt láttam meg.Egy csinos nő ült mögötte,azt feltételeztem,hogy vámpír volt habár nem voltam biztos benne.Odasétáltam a pulthoz és mondtam a nevemet meg,hogy valami sürgős ügyben keresnek.A nő azonnal mutatta az utat.Mikor beértünk egy terembe a szám tátva maradt.Minden világos volt,persze csak természetes fények de a terem közepén egy medence állt.Az előttünk álló kanapéra néztünk ahol egy lány feküdt és a királynő éppen a vérét szívta a combjából.
-Sophie-Anne királynő Ms.Petrova van itt.-mondta majd elment.A királynő felém fordult szinte az egész arca véres volt.Gyorsan vissza húzta a fogait és felállt.
-Ruby.Egy pillanat és vissza jövök.-indult el az egyik ajtó felé-ohh és addig is biztos éhes vagy-mutatott a lány felé.
-Ohh nem köszönöm,ma már ettem.-mondtam udvariasan.Egy valamit biztosan tudtam,azt,hogy egy királlyal vagy királynővel nem szabad kikezdeni.
-Rendben-vonta meg a vállát és eltűnt az ajtóban.Pár perc telt bele majd most már tisztán jelent meg előttem.
-Felség-mondtam majd meghajoltam.
-Oh ugyan kérlek ezt hagyjuk.-mondta majd leült a kanapéra,majd intett nekem,hogy én is menjek és üljek le mellé.Leültem mellé.-Biztos kíváncsi vagy,hogy mért hívattalak.-csak bólintottam-Akkor nem is húzom az időt.Veszélyben vagy.Pár vámpír rád vadászik.
-Micsoda?Kik?-kérdeztem értetlenül.
-Azt nem tudom,de a lényeg az,hogy amíg az embereim nem találják meg őket itt kell maradnod.
-És az mégis mennyi idő?És mért törődik velem?
-Kérlek tegezz és csak Anne-nek hívj.
-Te tereld a témát.
-Oké rendben.Én változtattalak át.-mondta.Hát ez eléggé gyomorszájon vágott.
-És meddig kell itt maradnom?-kérdeztem könnyes szemekkel.
-Pár hónap max 1 év.
-1 év?-esett le az állam.
-Igen.Ja ás meg kell változtatnod a neved.Mit szólnál az Ástrid Bergés-Frisbey-hez?
-Az jó lesz tetszik.Anne telefonálnom kéne-álltam fel a kanapéról.
-Csak nem a kicsi Sammy Winchester-t kell felhívnod.-leesett az állam,hogy tud Sam-ről.
-Honnan..?
-Csak hívd fel.-mondta majd elővettem a telefonom a zsebemből és tárcsáztam Sam számát.Pár csörgés után felvette.

***

Egy év telt el azóta amióta a királynőnél vagyok.A srácok már nagyon hiányoznak,de minden nap beszélünk telefonon.Éppen a medence szélén ültem és lógattam a vízbe a lábam mikor Anne sétált be elégedett arccal.
-Na mi az?-kérdeztem.
-Szabad vagy-mondta miközben leült mellém a medence szélére.
-Mi?-ugrottam fel.
-Jól hallottad.Mehetsz.
-Csak így?Semmi feltétel?
-Semmi-mondta majd elbúcsúztam tőle és kisétáltam az ajtón majd tárcsáztam Dean számát.Azonnal fel is vette.
-Szia!-szólt bele a telefonba.
-Szia Sam ott van?
-Nem vacsiért ment,mért?
-Végre szabad vagyok és gondoltam meglepem.Hol vagytok most?
-Atlantában.
-Rendben,hajnalban ott vagyok.Cak hagyjatok nyitva egy ablakot.
-Oké,de várj.Honnan tudod,hogy melyik szállóban vagyunk?
-Majd az illat alapján megkereslek titeket.
-Rendben várunk.-és azzal letette a telefon amit gyorsan zsebre vágtam és villámgyorsan elkezdtem futni.

***

Mikor a szállóhoz értem láttam,hogy nyitva van az ablak.Így hát vettem egy nagy lendületet és beugrottam rajta.Mindkét fiú nagyban aludt,én pedig nekiálltam gyorsan megkeresni Dean kocsikulcsát,és mikor szerencsével jártam,leugrottam,kivettem az Impalából a cuccomat,majd vissza a lakosztályba és csöndben átöltöztem.Az óra reggel fél 6-ot mutatott és Sammy kezdet ébredezni.Én egy fotelben néztem végig azt a pár órát ahogy aludtak.Sam felnézett a kanapéra és amikor meglátott nagyon meglepődött.
-Ruby?-suttogta.Felálltam a fotelból és csöndben odamentem hozzá.
-Jó reggelt.-mondtam.
-Elengedett?-kérdezte mire csak bólintottam.Szorosan megöleltük egymást.
-Jó újra látni Sammy.-mondtam mikor elengedtük egymást.
-Téged is.Én most elmegyek lezuhanyozni,de utána beszélünk rendben?-kelt ki az ágyból,majd összeszedet pár cuccot és bement a fürdőbe.Dean is ébredezni kezdett,majd miután felébredt gyorsan felöltözött és elment kávéért.
-Dean?-lépett ki Sam a fürdőből.
-Kávéért ment.-mondtam,majd Sam leült mellém az ágyra.
-Nézd...-kezdett bele a mondatba-van amit már egy éve meg kellet volna tennem.De sosem tudtam,hogy.-Nem is engedett válaszhoz jutni,a hatalmas kezei közrefogták az arcomat majd megcsókolt.Mikor a csók befejeződött elengedte az arcomat és gyorsan bocsánatot kért.
-Nincs miért bocsánatot kérned.-suttogtam és mélyen a szemébe néztem amiben látszottak,hogy milyen mély érzéseket táplál irántam,közelebb kúsztam hozzá és lágyan megcsókoltam.Kezei finoman simogattak majd a pólóm alá is bejutottak.Hirtelen eldőltünk az ágyon és Sam megpróbálta lecsúsztatni rólam a pólómat,mire hirtelen megmerevedtem és felültem az ágyon.Éreztem,hogy könnyek szöknek a szemembe.Sam is felült az ágyon és maga felé fordított.
-Sajnálom,engem csak elragadtak az érzéseim.-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Nem nem te vagy a hibás.Trevor is megmondta,hogy egyszer majd eljön ez a pillanat,hogy szerelmes leszek és előbb vagy utóbb szex-re kerül a sor.Nem félhetek tőle életem végéig.Bízom benned Sam.-mondtam miközben egy könnycsepp folyt végig az arcomon.Letörölte és szorosan magához szorított.
-Szeretlek.-suttogta.Majd belecsókoltam a nyakába,egyre feljebb haladva a szájához.Finoman megcsókoltam majd hátradőltünk az ágyon.Elkezdtem kigombolni az ingét,de közben figyeltem arra,hogy a csókunk ne szakadjon meg.Az egyik gomb nem engedte magát,nem tököltem vele tovább fogtam és letéptem róla.Sam megfogta a pólómat és lehúzta rólam,majd maga alá csúsztatott és finoman elkezdte csókolgatni a mellkasom.A keze bekúszott a hátam alá és elkezdett a melltartóm csatjával szórakozni,akárhogy próbálkozott nem sikerült neki kikapcsolnia,majd ebből is elegem lett így hát ezt is letéptem.A kezemmel finoman végig simítottam Sam izmos hasát egészen a nadrágjáig ahol kigomboltam a gatya gombját és becsúsztattam a kezemet a nadrágjába mire Sam száját egy hangos nyögés hagyta el mire hirtelen megfogta a kezemet és kicsit rémülten rám nézett.Nagyon lassan engedte el a kezemet mire finoman elkezdtem izgatni.Lecsúsztattam róla a farmerját és az alsógatyáját is aztán ő is elkezdte lecsúsztatni rólam a farmeromat majd jött a kedvenc fekete csipkés bugyim.Finoman feljebb csúsztatott az ágyon majd a lábával lökött egyet és finoman belém csúsztatta férfiasságát.Lágyan elkezdett mozogni és közben szenvedélyesen belecsókolt a nyakamba.Mindketten élveztük a dolgot,nagyon is.A romantikázást a hirtelen kinyíló bejárati ajtó szakította félbe és Dean lépett be rajta.Amint meglátta mit csinálunk rögtön ki is lépett.
-Az kínos!-tekertem be magam a paplanba majd összeszedtem a ruháimat és berohantam a fürdőbe.Ledobtam a ruháimat és rögzítettem a paplant.Rátenyereltem a mosdókagylóra és belenéztem a tükörbe,majd újra felidéztem minden egyes mozdulatot,csókot,apró nyögéseket és elmosolyodtam.Gyorsan felöltöztem és kimentem a fürdőből,Sam már fel volt öltözve és éppen Dean-nel veszekedett.
-Mért éppen pont most kellet visszajönnöd? Nem lehetett volna negyed óra múlva?-kérdezte Sam.
-Hát hidd el öcskös nekem sem volt éppen kellemes így látni titeket.-ordította Dean.
-Hagyjátok már abba!-fakadtam ki.Mindketten rám néztek.-Egyikőtök sem hibás.Nekem kellet volna jobban figyelnem,akkor hallottam volna,hogy Dean a folyosón van.
-Egyikünk hibája sem oké?Megtörtént és kész.-mondta Sam.
-De azért öcskös,ha legközelebb eksönözni kezdtek szóljál.-mondta Dean komolyan.Én csak a szememet forgattam,de Sam nagyon kiakadt.
-Sammy hagyd már!-sétáltam oda hozzá.Az egyik kezével átkarolt és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Na jó elég a turbékolásból,munka van!-adta oda nekünk Dean a kávét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése